EU Shipping

Menu

Mini Cart

FAQs

1. ORDERS

1.1 Do I need to open an account in order to shop with you?

Nie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję “Kupuję bez rejestracji”.

However, by setting up an account with us, it will allow you to order without having to enter your details every time you shop with us. You can sign up right now, or you can first start shopping and create your account before you check out at the shopping cart page.

1.2 How do I /create an account?

Kliknij na “Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane i …voilà!

1.3 How do I order?

Shop for the items you want and add it to your shopping cart. When you have finished, you can proceed to your shopping cart and check out. Check and ensure that all information is correct before confirming your purchases and payment.

1.4 I have problems adding items to my shopping cart

Możesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest “Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.

1.5 How do I pay for my orders?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com, PaynyNet oraz STRIPE. Wybierz swój bank/kartę i płać przelewem online szybko i bezpiecznie. Możesz również zrobić przelew tradycyjny lub opłacić zamówienie “za pobraniem”.

1.6 Can I amend and cancel my order?

Możesz to zrobić, dzwonią co nas lub wysyłając maila. Prosimy o szybką reakcję, w innym razie nie będziemy mogli anulować lub edytować zamówienia.

1.7 I have a discount code, how can I use it?

Wpisz kod zniżkowy w pole “kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając “Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.

1.8 How will I know if my order is confirmed?

After you have placed your order, you will receive an acknowledgement e-mail from us to confirm that your orders have been received. However, do note that orders will only be shipped when your credit card payment has been approved and billing and delivery address is verified. Alternatively, you may check the status of your order in “My Account” if you are a registered user.

 

2. DELIVERY

2.1 When will my order be processed?

Większość zamówień realizujemy w ciągu 1-5 dni roboczych z wykluczeniem weekendów i świąt. Czas realizacji wynika z tego, że są to produkty Hand Made i wymagają ręcznego wykończenia najmniejszych szczegółów. Jeżeli zależy Ci na szybszym czasie realizacji – napisz do nas na sklep@pom-pom.pl. W naszym sklepie nie ma rzeczy niemożliwych 🙂

2.2 How long will it take for me to receive my order?

Shipment by DPD courier or InPost courier usually arrives within 24 hours from the moment the parcel is sent by the seller. Longer delivery times have orders with international shipments to EU countries, outside Poland.

2.3 How can I track my delivery?

Ależ oczywiście, że TAK 🙂 Dostaniesz na maila wiadomość o wysłaniu paczki z numerem przesyłki.

2.4 Can I change my shipping address after my order has been confirmed?

Możesz dzwoniąc do nas lub pisząc maila.

2.5 There is a missing item in my order, what should I do?

We apologize for sending you an incomplete order. Please contact our Customer Care Team at sklep@pom-pom.pl and we will get back to you as soon as we can.

2.6 I’ve received a defective item, what should I do?

We apologize if you had received a defective item from us. Please contact our Customer Care Team at sklep@pom-pom.pl with a snapshot of the product and we will get back to you as soon as we can

2.7 I’ve received an incorrect item, what should I do?

We apologize for sending you the wrong item. Please contact our Customer Care Team at sklep@pom-pom.pl and we will get back to you as soon as we can.

2.8 I’ve purchased the wrong size or color

You can exchange the item for the right one if it is available in our warehouse. If it is not - you can return the goods and we will give you back the money. Read the information about RETURNS AND CLAIMS  in our shop

2.9 I have not received my parcel, what should I do?

Kindly drop an email to our Customer Care Team at sklep@pom-pom.pl if you have not received your parcel after 10 working days and we will assist you accordingly

2.10 Will there be an additional charge for redelivery?

In the case of returns within 14 days without giving a reason, the cost of shipping is covered by the customer. We return the value of the purchased item. We do not refund shipping costs.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Zwracamy kwotę równą wartości zakupionej rzeczy plus koszty wysyłek.

Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić, wysłać maila (sklep@pom-pom.pl).

Thank you for choosing Pom-Pom.pl and enjoy your shopping!