Wysyłka do EU

Menu

Koszyk

FAQ

1. ZAMÓWIENIA

1.1 CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ, ŻEBY ROBIĆ ZAKUPY?

Nie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję “Kupuję bez rejestracji”.

Mimo to, pamiętaj, że posiadanie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma korzyściami. W każdej chwili masz podgląd swoich zamówień, nie musisz za każdym razem uzupełniać swoich danych do wysyłki. Dostajesz na maila informacje o nowościach i promocjach. Możesz zarejestrować się w każdej chwili.

1.2 JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Kliknij na “Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane i …voilà!

1.3 JAK ROBIĆ ZAKUPY?

Przeglądaj nasze produkty i dodawaj do koszyka te, które podobają Ci się najbardziej. Kiedy skończysz, przejdź do koszyka i upewnij się, że zamówienie jest w porządku. Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności.

1.4 MAM PROBLEM Z DODANIEM PRODUKTÓW DO KOSZYKA

Możesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest “Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.

1.5 JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com, PaynyNet oraz STRIPE. Wybierz swój bank/kartę i płać przelewem online szybko i bezpiecznie. Możesz również zrobić przelew tradycyjny lub opłacić zamówienie “za pobraniem”.

1.6 CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA MOGĘ JE EDYTOWAĆ/ANULOWAĆ?

Możesz to zrobić, dzwonią co nas lub wysyłając maila. Prosimy o szybką reakcję, w innym razie nie będziemy mogli anulować lub edytować zamówienia.

1.7 MAM KOD ZNIŻKOWY. JAK GO UŻYĆ?

Wpisz kod zniżkowy w pole “kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając “Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.

1.8 SKĄD MOGĘ WIEDZIEĆ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE DOTARŁO?

Po zakupach w naszym sklepie dostaniesz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia do realizacji. Drugi e-mail wyślemy w momencie, gdy Twoje płatności zostaną pozytywnie zweryfikowane i dotrą na nasze konto. Jeżeli nie dostałeś wiadomości mail skontaktuj się z nami lub sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie w sklepie – ta opcja dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.

 

2. DOSTAWA

2.1 W JAKIM CZASIE MOJE ZAKUPY ZOSTANĄ ZREALIZOWANE?

Większość zamówień realizujemy w ciągu 1-5 dni roboczych z wykluczeniem weekendów i świąt. Czas realizacji wynika z tego, że są to produkty Hand Made i wymagają ręcznego wykończenia najmniejszych szczegółów. Jeżeli zależy Ci na szybszym czasie realizacji – napisz do nas na sklep@pom-pom.pl. W naszym sklepie nie ma rzeczy niemożliwych 🙂

2.2 JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Wysyłka kurierem DPD lub Kurierem InPost dociera zazwyczaj w przeciągu 24h od momentu nadania paczki przez sprzedawcę.

2.3 CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJĄ PRZESYŁKĘ?

Ależ oczywiście, że TAK 🙂 Dostaniesz na maila wiadomość o wysłaniu paczki z numerem przesyłki.

2.4 CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?

Możesz dzwoniąc do nas lub pisząc maila.

2.5 OTRZYMAŁEM/ŁAM NIEKOMPLETNE ZAMÓWIENIE

Przepraszamy za pomyłkę. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo sklep@pom-pom.pl. Doślemy brakujące zakupy najszybciej jak to możliwe.

2.6 OTRZYMAŁEM/ŁAM USZKODZONE ZAMÓWIENIE

Przepraszamy, że nie możesz cieszyć się pełnowartościowymi zakupami. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo sklep@pom-pom.pl. Wymienimy wadliwy towar na nowy tak szybko jak to możliwe.

2.7 OTRZYMAŁEM/ŁAM INNE PRZEDMIOTY NIŻ ZAMAWIAŁEM/ŁAM

Przepraszamy, że wysłaliśmy Ci nie to, co trzeba. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo sklep@pom-pom.pl. Wymienimy towar na dobry tak szybko jak to możliwe.

2.8 DOSTAŁEM/ŁAM RZECZY W ZŁYM ROZMIARZE

Możesz wymienić rzecz na tą w odpowiednim rozmiarze o ile jest dostępna w naszym magazynie. Jeżeli nie jest – możesz zwrócić towar a my oddamy Ci pieniądze. Zapoznaj się z informacją o ZWROTACH  w naszym sklepie.

2.9 MOJE ZAMÓWIENIE DO MNIE NIE DOTARŁO

Prosimy o wysłanie maila na sklep@pom-pom.pl. Jeżeli zamówienie nie dotarło do Ciebie w ciągu 10 dni roboczych, zwrócimy Ci pieniądze.

2.10 JEŻELI ODSYŁAM TOWAR, CZY PŁACĘ ZA WYSYŁKĘ?

W przypadku zwrotów towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, koszty wysyłki pokrywa klient. My zwracamy wartość zakupionej rzeczy. Nie zwracamy kosztów wysyłki.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Zwracamy kwotę równą wartości zakupionej rzeczy plus koszty wysyłek.

Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić, wysłać maila (sklep@pom-pom.pl).

Dziękujemy za wybranie Pom-Pom.pl i życzymy udanych zakupów!