1. ZAMÓWIENIA
1.1 CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ, ŻEBY ROBIĆ ZAKUPY?
Nie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję “Kupuję bez rejestracji”.
Mimo to, pamiętaj, że posiadanie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma korzyściami. W każdej chwili masz podgląd swoich zamówień, nie musisz za każdym razem uzupełniać swoich danych do wysyłki. Dostajesz na maila informacje o nowościach i promocjach. Możesz zarejestrować się w każdej chwili.
1.2 JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
Kliknij na “Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane i …voilà!
1.3 JAK ROBIĆ ZAKUPY?
Przeglądaj nasze produkty i dodawaj do koszyka te, które podobają Ci się najbardziej. Kiedy skończysz, przejdź do koszyka i upewnij się, że zamówienie jest w porządku. Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności.
1.4 MAM PROBLEM Z DODANIEM PRODUKTÓW DO KOSZYKA
Możesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest “Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.
1.5 JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA SWOJE ZAMÓWIENIE?
Za swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com. Tpay.com udostępnia najszerszy wachlarz płatności co daje gwarancje realizacji transakcji w trybie online w największym zakresie na rynku. Wybierz swój bank i płać przelewem online szybko i bezpiecznie.
1.6 CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA MOGĘ JE EDYTOWAĆ/ANULOWAĆ?
Niestety nie jesteśmy w stanie anulować lub edytować zamówienia po jego zaakceptowaniu i opłaceniu. Wiąże się to z szybkim czasem kompletowania zamówienia i wysyłania go do klienta. Prosimy więc o przemyślane zakupy.
1.7 MAM KOD ZNIŻKOWY. JAK GO UŻYĆ?
Wpisz kod zniżkowy w pole “kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając “Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.
1.8 SKĄD MOGĘ WIEDZIEĆ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE DOTARŁO?
Po zakupach w naszym sklepie dostaniesz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia do realizacji. Drugi e-mail wyślemy w momencie, gdy Twoje płatności zostaną pozytywnie zweryfikowane i dotrą na nasze konto. Jeżeli nie dostałeś wiadomości mail skontaktuj się z nami lub sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie w sklepie – ta opcja dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.
2. DOSTAWA
2.1 W JAKIM CZASIE MOJE ZAKUPY ZOSTANĄ ZREALIZOWANE?
Większość zamówień realizujemy w ciągu 5-7 dni roboczych z wykluczeniem weekendów i świąt. Czas realizacji wynika z tego, że są to produkty Hand Made i wymagają ręcznego wykończenia najmniejszych szczegółów. Wyjątkiem są produkty z działu “Lalki” i “Akcesoria” – te wysyłamy w 24 godziny. Dokładny czas realizacji danego produktu jest podany w opisie każdego z nich. Jeżeli zależy Ci na szybszym czasie realizacji – napisz do nas na sklep@pom-pom.pl. W naszym sklepie nie ma rzeczy niemożliwych 🙂
2.2 JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJE ZAMÓWIENIE?
Wysyłka kurierem DPD lub Kurierem InPost dociera zazwyczaj w przeciągu 24h od momentu nadania paczki przez sprzedawcę.
2.3 CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJĄ PRZESYŁKĘ?
Ależ oczywiście, że TAK 🙂 Dostaniesz na maila wiadomość o wysłaniu paczki z numerem przesyłki. Możesz ją śledzić wpisując ten numer bezpośrednio na stronie naszego sklepu w stopce na dole strony, tuż obok ikonki skutera. Wklej numer wysyłki i wciśnij przycisk “Track”.
2.4 CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Niestety nie, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie danych zamówienia przed jego opłaceniem/zatwierdzeniem.
2.5 OTRZYMAŁEM/ŁAM NIEKOMPLETNE ZAMÓWIENIE
Przepraszamy za pomyłkę. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo sklep@pom-pom.pl. Doślemy brakujące zakupy najszybciej jak to możliwe.
2.6 OTRZYMAŁEM/ŁAM USZKODZONE ZAMÓWIENIE
Przepraszamy, że nie możesz cieszyć się pełnowartościowymi zakupami. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo sklep@pom-pom.pl. Wymienimy wadliwy towar na nowy tak szybko jak to możliwe.
2.7 OTRZYMAŁEM/ŁAM INNE PRZEDMIOTY NIŻ ZAMAWIAŁEM/ŁAM
Przepraszamy, że wysłaliśmy Ci nie to, co trzeba. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo sklep@pom-pom.pl. Wymienimy towar na dobry tak szybko jak to możliwe.
2.8 DOSTAŁEM/ŁAM RZECZY W ZŁYM ROZMIARZE
Możesz wymienić rzecz na tą w odpowiednim rozmiarze o ile jest dostępna w naszym magazynie. Jeżeli nie jest – możesz zwrócić towar a my oddamy Ci pieniądze. Zapoznaj się z informacją o ZWROTACH w naszym sklepie.
2.9 MOJE ZAMÓWIENIE DO MNIE NIE DOTARŁO
Prosimy o wysłanie maila na sklep@pom-pom.pl. Jeżeli zamówienie nie dotarło do Ciebie w ciągu 10 dni roboczych, zwrócimy Ci pieniądze.
2.10 JEŻELI ODSYŁAM TOWAR, CZY PŁACĘ ZA WYSYŁKĘ?
W przypadku zwrotów towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, koszty wysyłki pokrywa klient. My zwracamy wartość zakupionej rzeczy. Nie zwracamy kosztów wysyłki.
W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Zwracamy kwotę równą wartości zakupionej rzeczy plus koszty pierwszej wysyłki. Koszt wysyłki towaru reklamowanego do nas pokrywa klient.
Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić, wysłać maila (sklep@pom-pom.pl) lub odezwać się na czacie online.
Dziękujemy za wybranie Pom-Pom.pl i życzymy udanych zakupów!